fredag 21 oktober 2011

Frisk igen, eller..?

Tja, när jag vaknade i morse så var min genomförkylning redan veck..? Näsan är som den ska, inga nysningar, och jag kan andas så mycket frisk luft jag vill. Underligt är det. Får se vad som händer i helgen. man brukar ju ha en förmåga att bli sjuk på helgerna när man slappnar av... men just nu känner jag mig kärnfrisk. Kanske var det någon konstig allergi..?

Skönt med fredag  och den stundande helgen! Imorgon förmiddag ska jag ha högläsning på biblioteket, OM det är några barn som dyker upp det vill säga! Känns inte som att budskapet om sagostunden har gått fram riktigt. Tittade på internetversionen av VLT, men där hittade jag ingen artikel om utsällningen. Kanske finns artikeln ändå med i pappersversionen...?

Sen lär vi försöka få tag på lite vinterjackor, jag och sonen. Kylan börjar nypa i kinderna nu, imorse var det
- 1 grader C, så det är hög tid att utrusta sig med varmare kläder. Byrålådan med alla vantar och sjalar är redan fylld och småflickorna har sitt på det torra. Ska även se om jag kan hitta något intressant till JULSWAPPEN, mindre än en månad har man på sig nu att hitta passande paket, slå in dem och skicka dem.

Sen är det inte många dagar kvar till Yrhättas födelsedag så några små presenter till henne hoppas jag också på att finna förstås. Alltså en busy shoppingdag imorgon. Synd att lönen låter vänta på sig ännu en vecka.






2 kommentarer:

  1. I morgon är planen att besöka din utställning. Jag vill se de där sagonycklarna på riktigt. Har du hittat artikeln? Finns den att läsa på biblioteket?

    SvaraRadera
  2. Den artikel jag har om Ester lyckades jag inte få upp på något snyggt sätt eftersom den var fotostatad så konstigt. Kanske kommer jag på något sätt att göra det tills jag ska ställa ut på Bäckbyfilialen... Hoppas du gillar utställningen.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad så blir jag glad!