fredag 5 november 2010

Och kaoset ökar...

En frågeställning ska formuleras till ett Seminarium i morgonbitti, men hur jag tänker kan jag inget vettigt komma på..!


Istället har jag beställt en rejäl lunta av foton som förhoppningsvis kommer att hamna i ett album någon gång, förra årets beställning ligger fortfarande på en hög och väntar på att arrangeras... Sen har jag fixat lite med kalendern och med annan administration... och klockan rinner iväg.


Det jag borde göra är min frågeställning, läsa klart all kurslitteratur som är påbörjad, planera min gruppvägledning som ska utföras om 2 veckor och sedan läsa alla de böcker som min praktikhandledare har föreslagit. En struktur ska upprättas för de enskilda vägledningssamtal som även de ska utföras snart och sen ska jag helst väldigt snart bestämma mig för ett ämne till min kommande C-uppsats.

Om man sen tar en titt runt om i huset så finns det även där gott om arbete (som dock måste utföras på den fritid som jag inte har).


Allt som ska göras och alla måsten och "borden" snurrar runt i skallen som en virvelvind och hindrar mig från att göra något överhuvudtaget... allt jag vill göra just nu är att vara med de älskade små och stora som betyder något i mitt liv, bara det en stund framöver, bara, bara det...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad så blir jag glad!