måndag 6 december 2010

Sinterklaas!!!

Ja, så var det då äntligen Sinterklaas!!
Och ja! Minsann låg det inte några paket och väntade på barnen när de vaknade på morgonen. Ta en titt på mitt lilla bildspel här nedan så får ni se hur morgonen utspelade sig. Glöm inte att sätta på ljudet!



Sen kom mamma och en vän till henne och hälsade på en stund på eftermiddagen. Tack för besöket, så trevligt att träffas, det blir ju inte så ofta som jag skulle vilja. Trevligt med sällskap till Sinterklaasfikat också! Mamma hade med sig min systers och mitt gamla dockskåp, minst 35 år gammalt. Det är ganska illa åtgånget så det blir ett riktigt renoveringsprojekt. Men möblerna har faktiskt hållt förvånansvärt bra och naturligtvis var jag tvungen att springa ut i förrådet och hämta dem för töserna ville genast börja möblera i det dammiga och smutsiga huset. Så nu är det avtorkat i alla fall och står möblerat i all sin retroprakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad så blir jag glad!