tisdag 7 december 2010

Photoshop

Har börjat upptäcka vad roligt man kan ha i photoshop, skulle kunna sitta hur länge som helst och prova mig fram - om det fanns tid till det, vilket det tyvärr inte gör. Synd att jag inte känner någon som kan lära mig... vill så gärna kunna göra fina små webbilder också.
I alla fall så går det lättare och fortare att göra inlägg och skapa roliga bilder så jag har i alla fall kommit en liten bit på väg. Konstigt bara att inlägg av bilder ändrades på min blogg efter ett par veckor men i julswappen gör man fortfarande som jag gjorde här förut också. Det händer så mycket mystiskt på datorn hela tiden som jag fattar noll av. Ja, ja, finns ingen tid att fundera på det heller, nu är det dags att hoppa i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad så blir jag glad!