måndag 21 november 2011

Lunchshopping

Tog en hel timmes lunch idag och hann ner en liten sväng på Vävknuten. Vilken underbar butik det är! Mitt "vill köpa" begär blir akut pockande. Ändå lyckades jag avstyra de flesta impulser och höll mig nästan till det som var tanken när jag klev in i butiken. Hittade små söta pepparkaksmått att komplettera flickornas gemensamma paketkalender med. Skönt, då kan jag se till att få den färdig nu i veckan!
Sen kunde jag inte låta bli att köpa barnen varsin liten urgullig tomtenisse eller tomtenissa, men det gör jag ju varje år. Inte vet jag om de uppskattar det egentligen, kanske är det mest jag själv som är frälst i dessa små juleting. Vår lilla Julby växer i alla fall för vart år, och snart blir det väl en hel liten stad, tättbefolkad med tomtar, änglar och bockar. 


1 kommentar:

  1. Hej! Kikar runt hos JULSWAPPARE. Verkar vara en mysig affär.

    tack för tipsen om barnkalas! Ska snart ha ett 5 års kalas,,,

    Maria en av swapparna
    http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad så blir jag glad!