fredag 26 oktober 2012

2012 och snart jul igen...

Så har det gått nästan ett helt år och jag har haft fullt upp med allt i livet utom att skriva på bloggen... tydligen kryper skrivkänslan på mest i våra mörka, trötta höstdagar... Ska kanske lägga ner bloggen helt, men gillar mina fina bilder, så den får väl ligga kvar för den händelse jag får för mig att skriva några ord, då och då.

Mest sysslar jag annars med att scanna in och fylla min dator med en massa gamla foton. Världens bästa kvalité blir det förstås inte men ändå roligt att ha alla bilder på datorn. Känner mig så tacksam när jag går igenom dem, vilka många fina upplevelser jag har haft genom livet och vilka massa underbara människor jag har i min närhet. Trots att det för det mesta är vardagen som dominerar så är den alls inte förkastlig, utan härlig i sin stillhet och trygg i sina rutiner. Och desto mer uppskattas man sen samvaron i de dagar som ger lite mer av upplevelser och härlighet. Tack alla människor för att ni finns till och berikar mitt liv!!!

Under det här året har jag också fått svar på en del frågor om kaoset, och alla varför, i mitt liv, kanske får jag för mig att skriva mer om det vid ett senare tillfälle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad så blir jag glad!